Saturday, September 9, 2006

nothing is perfect

"You've lived life long enough to know that nothing -- and no one -- is perfect. So why are you holding yourself to such an impossibly high standard? What you have right now, what you're doing right now and (most importantly) who you're right now is good enough! Cut yourself some slack. If you spend all of your time wishing you had more, the universe might take away what you have. Be grateful for the fact that you have room to improve."
(Friendster Horoscope for September 9, 2006 - Libra [Sep 23 - Oct 22])

*hohoho... pasti yang ada di benak sobat-sobat Dian kalo baca ini bakal bilang "tuh kaan.. apa aku bilang!".

8 comments:

wier said...

percaya ama horoscope ya? sejak dulu aku kok gak percaya ya, kalau baca sih pernah, paling ya "emm pas sih"
arema ta?yo opo?

chocoluv said...

mbak, kalo sagitarius apa? ;)

ucha said...

Gw gak gitu percaya sih ama horoscop.. Klo robocop, gw demen tuh..

tjahaju said...

^^wier: percaya sih engga, cuma kadang suka heran aja, paling ya "iya ya.. kok bisa sih"

^^monik: wah mon, peramal e guduk aku ^_^

^^ucha: iya, aku juga demen lagupop *halah*

piter said...

gue bgt.

Spedaman said...

wuih Chitchat sebentar lg ultah ya?
tgl brp?

zam said...

tuuh kan.. apa gue bilang..

:D

wedhouz said...

saya ngga mo bilang "tuh kan..."
tenang aja...
saya cuma mo bilang... "e... kesempatan nih..." :-P *sambil siap2 pdkt...* hihihi